مطالب مرتبط:
رقابت های بدمینتون قهرمانی بانوان کشور در گیلان آغاز شد
کشت نشای ماشینی ذرت به صورت آزمایشی
آغاز فروش محصولات ایران خودرو/ ابهام در اعمال شرط گواهینامه
فروش محصولات ایران خودرو رسما آغاز شد
آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی بدون قرعه کشی | با 30 درصد پیش پرداخت صاحب سوگلی ایران خودرو شوید + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 23:052024-08-14اقتصادي

آغاز پایلوت کشت دوم ذرت دانه ای در شالیزارهای گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به آغاز کشت پایلوت ذرت دانه ای پس از برداشت برنج در استان، تصریح کرد: این طرح با هماهنگی مرکز تحقیقات کشاورزی استان در شهرستان صومعه سرا اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به آغاز کشت پایلوت ذرت دانه ای پس از برداشت برنج در استان، تصریح کرد: این طرح با هماهنگی مرکز تحقیقات کشاورزی استان در شهرستان صومعه سرا اجرا می شود.

صالح محمدی امروز، 24 مردادماه در حاشیه آیین کشت ذرت دانه ای در روستای محمودکیان بخش طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا، یکی از برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان را استفاده حداکثری و خردمندانه از اراضی کشاورزی دانست و اظهار کرد: گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد که بعد از برداشت برنج و بدون در نظر گرفتن پرورش راتون، معمولا زیر کشت دوم نمی رود.

وی هدفگذاری پرورش راتون در سال جاری را 75 هزار هکتار دانست و افزود: سازمان جهاد کشاورزی گیلان طی چند سال اخیر برنامه توسعه کشت دوم را با ارقام علوفه ای مورد نظر موسسه تحقیقات برنج در دستور کار دارد و بر روی چند گیاه از جمله تریتیکاله به نتیجه رسیده ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز کشت پایلوت ذرت دانه ای پس از برداشت برنج در استان، تصریح کرد: این طرح با هماهنگی مرکز ت


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - شهرستان صومعه سرا - کشاورزی - مرکز تحقیقات کشاورزی - جهاد کشاورزی - برداشت برنج - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایلوت کشت دوم ذرت دانه ای در شالیزارهای گیلان

آغاز پایلوت کشت دوم ذرت دانه ای در شالیزارهای گیلان